Etiketter

lördag 13 september 2014

idrotts dagbok vecka 2 vecka 36

Måndag: Sprang runt 5,5 km
Tisdag: Var ute och gick
Onsdag: Sprang Gunnesbo rundan 3km
Torsdag:
Fredag:

Måndag: Sprang en längre runda runt Gunnesbo upp till Nöbelöv och hem. Hade ätit något mindre innan för att få energi. Hade värmt upp smått innan jag började springa. Det var rätt lugnt tills jag kom förbi 2/3 av rundan. Jag blev väldigt andfådd och hade hög puls.

Onsdag: Jag sprang Gunnesbo rundan igen med runkeeper appen. Jag hade inte värmt upp ganska mycket innan och hade inte ätit något på ett tag. Jag hade inte tränat tidigare på dagen så jag var väll utvilad. Men jag började bli lite förkyld. Hade högt tempo runt hela ca 4-5 min per kilometer men sista biten hade jag lite svårt att andas eftersom jag var förkyld. Hela rundan tog 15 min så det var ingen förbättring men jag blev riktigt trött efter och tror jag förbättrade min kondition rätt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar