Etiketter

måndag 3 september 2012

hattananalys


                                                       Hattanalys


                                               (vit hatt)
              
Jag heter benjamin jag är 12 år och ska fylla i höst. jag föddes i lund och mina föräldrar kommer från Katrineholm. Jag bor på bronsåldersvägen med min mamma Ulrika och min syster Olivia.Min pappa bor inne i stan  efter att dem skilde sig i våras. 

                                                 (gul hatt)

Jag gillar att spela badminton för att jag brukade spela med min pappa när jag var liten.Jag gillar också att vara med mina kompisar. jag gillar att lyssna på musik det gör jag ofta när jag spelar med mina kompisar.min favorit artist är Eminem jag lyssnar typ bara av hans låtar för att dem är bra. Pappa och jag brukar göra saker när vi träffas det är kul för att vi inte träffas så ofta längre.Min favorit rätt är kebabrule,kebabpizza,taco.

                                                (svart hatt)

Jag kan bli väldigt arg när folk ljuger för mig och inte säger som det är och ibland kan jag bli riktigt arg om jag är på dåligt humör då kan allt gå ut på en person. Ibland kan jag bli arg om jag förlorar en match som jag spelar i en turnering och jag åker ut.

1 kommentar:

  1. Jag vet att du är ärg när folk ljuger, och det är inte kul att dina föräldrar har skilts åt ;_;

    SvaraRadera