Etiketter

söndag 19 oktober 2014

Idrottsdagbok v.42

Måndag: Sprang gunnesbo rundan 3,17km på 14.10. Jag hade ätit rätt nyligen innan och hade inte riktigt värmt upp innan jag började springa. Det ösregnade och blåste rätt rejält så det blev lite motstånd. Fick så lite sämre tid eftersom jag hade på mig så mycket kläder och det blev super tungt efter allt regn som sögs upp. Till slut fick jag svårt att andas för att det tryckte mot bröstet så det var också en faktor. Men det kompenserades lite av att regnet kylde ner mig lite. Sprang runt 8 på kvällen då det var lite kallare också.

Tisdag: Gjorde övningar hemma. Har inte gymkort så jag tränar hemma ibland. Gjorde mer intensivt träning. Flera övningar snabbt utan paus emellan. Gjorde armar, ben och magövningar t ex plankan armhävningar utfallsteg i en cirkel. Det var rätt jobbigt både för muskler och för konditionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar